FANDOM

Klanerna
Hakkespettene logo
Gröngölingarna
Smartingene logo
Genierna
Milliardærene logo
Miljardärerna
Skurkene logo
Skurkarna
Skurkarna
Skurkene logo

Valuta

HackorSkurkene valuta

Klubbhus

En cell på Sing Song

Motto

"Vi tar också kreditkort"

Antal profilbilder

10 stycken

Skurkarna var en av de fyra klanerna på det gamla  ursprungliga KalleAnka.se (Version 3). Skurkarna var den klanen som hade flest profilbilder innan det blev möjligt att ladda upp sina egna profilbilder. Skurkarna och genierna var de enda klanerna som hade icke-barks figurer på profilbilderna. På deras vapensköld finns fyra typiska inbrottssaker, ficklampa, kofot, mask och fil samt en björnbov (176-617).

BeskrivningRedigera

Detta är beskrivningen från den gamla sidan:

"Skurkklubben är för dig som gillar förklädningar och nattliga utflykter. Stängda dörrar är en utnamning som ska antas. Vita lögner och snatterier ur kakburken är vardagsmat för dig. Skurkklubben gömmer sin kofot under sängen."

Ranker Redigera

OBS! Rankerna nedan är översatta till svenska från norska, så vissa fel kan förekomma! OBS!

Nr Rank Ankeborgskronor
1. Busfrö 5
2. Ficktjuv 505
3. Smugglare 1505
4. Gängledare 3005
5. Superskurk 4005
6. Krimminellt geni [1][2] 5005

Tillbaka Redigera

Skurkene header
Vintern 2013 och en bit in på våren 2014 så kom Skurkarna tillbaka till sidan under ledning av diktaren. Han försökte med hjälp av de andra klan medlemmarna ta över forumet samt fylla folks väggar med spam. Detta uppskattades inte av de andra medlemmarna, vissa blev till och med hotade av diktarens skurkar. Som tur är så slutade dem med detta efter ett tag.

Profilbilder Redigera

Skurkarna var den klan som hade flest olika profilbilder att välja på, hela 10 stycken!

Referenser Redigera

  1. http://youtu.be/57djAB6lnNk (06.07.2014)
  2. http://no.dono.wikia.com/wiki/Skurkene#Ranking (12.09.2014)

Slumpartad wiki