FANDOM

Detta är en lista över händelser som inträffade år 2011.

JanuariRedigera

1Redigera

moderator_se öppnar sitt konto.

MarsRedigera

24Redigera

Hemsidans fjärde version. Det här är troligtvis den största uppdateringen enligt många på KalleAnka.se. Sidans layout och funktioner ändras helt och hållet och sidan blir mer modern till utseendet, den är inte så "Kalle Anka-aktig" mer. Alla gamla blogginlägg och vägginlägg tas bort, artiklarna skrivs om igen p.g.a att hemsidan har fått ett helt nytt system. Väldigt mycket innehåll i Spel & Skoj tas bort när hemsidan uppgraderas. Nästan alla gamla medlemmar slutar för att det är en så stor förändring. Redaktionen får mycket negativ kritik. Mer om detta.

SeptemberRedigera

Oklart datumRedigera

Många fler funktioner i Comic Creator.

12Redigera

linus_janzon blir KalleAnka.se's förste kung.

27Redigera

Ny medlem efterträder linus_janzon - Swe25M blir kung.

NovemberRedigera

1Redigera

Kaninen98 blir drottning av Kalleanka.se och Swe25M regerar klart.

2Redigera

Onsdagen den andra november kommer nog vara det datum som många av medlemmarna på KalleAnka.se kommer att minnas. Det är den dagen som sidan blir utsatt för så kallade "troll" som spammar sidan med sexistiska bilder och filmer. Tyvärr är det många av de yngre medlemmarna som är inne vid den tidpunkten. Vissa personer blir även de nerbombade med sexistiska kommentarer och dylikt.

15Redigera

Medlemmarna Amindis och simonforssell blir moderatorer. Det sker troligen detta datum, men kan också hända något annat datum i denna månad.

25Redigera

Haloboy blir moderator för KalleAnka.se. Han är den mest långvariga av dem som fortfarande är moderatorer.

DecemberRedigera

Oklart datumRedigera

KalleAnka.se:s monarki läggs ner.

Slumpartad wiki